piątek, 7 lutego 2014

RECENZJA


Dzisiaj przychodzę do was z notką jak dbać o włosy czego stosuję jakich odżywek :) Zaczęłam wcześnie farbować włosy i to z Palet czarną , strasznie mi włosy poniszczyła no i do tego prostowałam je , zaczęły mi wypadać dużo tego to wiec postanowiłam coś z tym zrobić bo nie chce zostać łysa :( Fryzjerka poleciła mi o to odżywkę do włosów suchych i zniszczonych WAX, poleciałam do apteki no i ją kupiłam


WAX maska do włosów ciemnych ( jest też do jasnych ), suchych i zniszczonych.
* Wzmacnia, wygładza i nawilża włosy
* Pielęgnuje skórę głowy
* Wzmacnia cebulkę i mieszek włosowy
* Skutecznie przeciw działa wypadaniu włosów

Maskę należy stosować w ilości ok 1 łyżki na średniej długości włosy, wmasuj w skórę głowy i włos, trzeba ją trzymać od 10-30 min ( również mozemy sobie przedłużyć kurację do 1godziny i zastosować w formie kompresu ) i potem ją spłukujemy :) Maskę należy stosować co2-3 mycia :)

Ja osobiście jestem z niej zadowolona :) odbudowała moje włosy niesamowicie, jest ona również wydajna starczyła mi ona ok 3 miesięcy, włosy po masce nie są posklejane łatwo się rozczesuję no i mniej wypada włosów, na prawdę świetna jest odżywka polecam każdej dziewczynie :) Nie jest droga nawet ta maska, ja zapłaciłam za nią 20zł ale jest ona wydajna i raz na 3 miesiące dać 20 zł to nie jest dużo :)
Nie byłam przekonana do różnych olejków do włosów z AVON no ale jak mama już zamówiła to trzeba wypróbować :D I również byłam i jestem z niego zadowolona :) Jest on strasznie tłusty, nakłada się go na mokre lub suche włosy, ja go stosowałam codziennie na suche włosy, olejek nie sklejał mi ich lecz pomagał w rozczesywaniu ich. Na prawdę polecam mi mama akurat go kupiła za 7zł a ogólnie to nie wiem ile kosztuje ale nie jest drogi bo wystarczył mi on na 3-4 miechy gdzie ja mam dość długie włosy :) Jak widać wydajny jest :)

1 komentarz:

  1. Cześć , fajny blog . Obserwuję ;D
    Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie http://jelonekba.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html. Zapraszam do udziału!!!

    OdpowiedzUsuń