niedziela, 30 marca 2014

NA SPACER

Hej wszystkim :) ! W końcu w moim mieście zawitało słoneczko i jest tak cieplutko jejku uwielbiam takie dni :) już czuć tą wiosnę czuć nadchodzące lato <3 !!! Więc ten zestaw moim zdaniem jest akurat na takie ciepłe dni :) Wiem że długo mnie nie było ale nie miałam czasu ale też pogoda nie dopisywała padał deszcz i było zimno :< ale zaczyna się robić coraz cieplej więc mam nadzieje że coraz częściej będą notki :) A teraz kilka zdjęć i udanej cieplutkiej niedzieli :*










Zapraszam na mój Fanpage :) https://www.facebook.com/pages/Kamcziks-Blogspot/249349425247478?ref=hl#

2 komentarze:

  1. świetna stylizacja ale buty jak dla mnie trochę za wysokie- obawiam się że niewygodnie by mi się w nich chodziło;)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń