niedziela, 10 sierpnia 2014

RECENZJA 3

 RIMMEL Scandaleyes Waterproof Gel Eyeliner.

                                   

OD PRODUCENTA:Dzięki niemu uzyskasz Skandaliczny look ! Trwały i intensywny kolor bez smug do 24 godzin. Profesjonalny pędzelek pozwala na precyzyjne narysowanie kreski.
* Przebadany dermatologicznie
* Odpowiedni dla osób noszących soczewki i wrażliwych oczu.
Cena: 28 pln / 2,4g ( Rossmann )

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
 - wygodne opakowanie
- żelowa szybko wysychająca formuła
- nie kruszy się
- zostaje na oczach przez 24 godziny
- intensywny kolor
- pędzelek jest wygodny z twardego włosa przy czym można zrobić idealne kreski
- wydajny
- nie podrażnia oczu

Nie żałuję że zakupiłam ten produkt, jestem z niego bardzo zadowolona polecam go każdej dziewczynie, wypróbowałam wiele eyelinerów i ten jest moim zdaniem najlepszy.






4 komentarze:

  1. Skoro go tak zachwalasz to może sobie go kupię. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuję Kochana ;*
    ja to chyba tym nie umiałabym się pomalować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również myślałam ze nie będę umiała się pomalować ale ku mojemu zdziwieniu bardzo łatwo się maluję ponieważ pędzelek jest twardy :)

      Usuń
  3. chyba kupię taki eyeliner bo dużo o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń