piątek, 8 maja 2015

KOSZULA FLANELOWA

Hej wszystkim ;) !

Dziś wykorzystałam tą piękna pogodę na zdjęcia. 
  Koszulę którą widzicie na zdjęciach kupiłam w sh za grosze, jest taki mały minus tej koszuli ponieważ jest ona na mnie za duża no ale trudno nie żałuję. W moich stylizacjach musi być coś z DISNEYA bardzo uwielbiam takie motywy bluzach, t-shirt itp. więc nie musiało zabraknąć takiego motywu i tym razem. Bardzo dobrze czuje się w takich zestawach wygodnych/ sportowych ale oczywiście kolorowych, fakt chodzę na ''ciemno'' ubrana ale to się bardzo rzadko zdarza. 
A wy co sądzicie o takim wydaniu ?
W jakim wydaniu chcielibyście mnie zobaczyć ?








Do usłyszenia :* !

8 komentarzy:

  1. fajny look :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, ta koszula super tutaj pasuje :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne kolory koszuli ! teraz zazwyczaj widzi sie wszedzie te czerwono czarne! fajna odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ♡♡
    W jakim sklepie kupiłaś ten słodki t-shirt ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit, ładny kolor koszuli ja mama czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń