sobota, 15 sierpnia 2015

RECENZJA 4 - BIOLIQ



Hej kochani :* ! Dzisiaj mam dla was recenzję pewnego kosmetyku, dawno nie było żadnej recenzji więc postanowiłam napisać i mam nadzieję że wam się spodoba, ponieważ mam zamiar częściej pisać takie typu recenzję :)

Również chciałabym was bardzo przeprosić za moją nie obecność na blogu, chodź i tak widziałam ze go odwiedzaliście z czego bardzo się cieszę. Moja nie obecność była spowodowana wyjazdem nad morze, chodź się pochorowałam przed wyjazdem i dużo zdjęć nie mam bo czułam się okropnie ale dałam radę i wypoczęłam. Dobra kochani zapraszam was na recenzję dajcie znać czy wam się podoba :)

Kilka słów o BIOLIQ jest to żel do mycia twarzy, zobaczyłam go w telewizji i tak myślę kurde chyba fajny musi być i dobrze myć twarz ale chyba musi być drogi więc z ciekawości udałam się do apteki i cena nie jest duża  ok. 30zł. To jest żel idealny dla mnie ! Świetnie myje mi twarz pokochałam go, zapach ma bardzo przyjemny i świerzy, na początku skóra taka nie przyjemna się wydawała no ale później to gładziutka, moje niespodzianki są mniej odczuwalne w dotyku, moje wągry na nosie nie są aż tak widoczne. Ten żel jest dla mnie nr 1 ! I na bank zakupię następne opakowanie :)


Ma bardzo wygodną myję jest silikonowa więc nie jest twarda nawet jak jej nie zwilżę to jest świetna i co mi się jeszcze bardzo podoba to, to że jak myję twarz i takie pozostałości z twarzy co zebrała to widać, w takie upalne dni to nawet sie nie maluję  więc ten żel jest świetny bo ożywia, oczyszcza, po całym dniu jak wieczorem umyję tym twarz to nawet nie wygląda ona na zmęczoną.

U mnie BIOLIQ super się spisuję na pewno go zakupię, jest wydajny wszystko co chciałam o nim powiedzieć powiedziałam ja jestem z niego bardzo zadowolona i mogę śmiało wam go polecić. Może któraś z was go testowała jakie są wasze opinie na ten temat ? :)

* post nie jest sponsorowany

3 komentarze:

  1. Recenzję dopiero uczę się pisać więc mam nadzieję że mi to wybaczycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się negatywnych recenzji naczytałam odnośnie produktów Bioliq, że raczej nic mnie nie skusi ;/

    OdpowiedzUsuń