czwartek, 17 marca 2016

POWRÓT

Hej Kochani :* ! Tak jak wiecie byłam na miesięcznych praktykach w górach ( Szklarska Poręba ) i nie miałam jak dodawać postów, stąd ta moja nieobecność. Co do praktyk to było całkiem okej, były to moje drugie praktyki w hotelu i doszłam do wniosku że nie mogła bym chyba tak na codzień pracować, wiadomo nie mówię o tym że na stanowisku kierownika bym miała być, ale jakoś nie czułam się dobrze pracując w hotelu. 

Już niedługo ruszam z blogiem tak jak było przedtem że były posty więc jestem dobrej myśli że wszystko będzie tak jak po mojej myśli :) i cieszę się że chociaż mnie tu nie było to i tak zaglądaliście do mnie :) ciesze się i dlatego niedługo będzie nowy post :)

Zapraszam was na ask na którym będę aktywniejsza bo zaniedbałam i bloga i aska i nie tylko więc macie pytania piszcie :) ASK.FM









3 komentarze:

  1. fajne zdjecia :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam w górach, mam nadzieję że się to szybko zmieni (:

    patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń