piątek, 12 czerwca 2015

CO SIE SCHUDNE TO SE PRZYTYJE

Hej wszystkim :) !

Przepraszam za postój na blogu ale niestety koniec roku, i mam (22-23) egzaminy zawodowe więc nauki trochę jest, no ale trudno :) 

Pogoda Dopisywała w tamtym tygodniu ale trochę się popsuła było zimno nie przyjemnie a dziś pięknie słonecznie oraz duszno. Nie lubię takiej pogody gdzie jest duszno.

Dzisiaj przygotowałam dla was takiego zwyklaczka. Mam na sobie t-shirt z nadrukiem CO SIĘ SCHUDNĘ TO SE PRZYTYJE  możecie ją zakupić RED MASTER CLOTHES
do tego dobrałam marmurki oraz białe trampki. Koszulka jest świetnie wykonana prałam już ją a napis dalej taki sam, ma bardzo fajny materiał przyjemny w dotyku, mogę wam polecić ciuszki od nich :)














4 komentarze:

  1. Twój brzuch marzenie hah. Życzę powodzenia na egzaminach, mnie czekają dopiero za rok.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha , dobry napis ;d

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń