niedziela, 28 czerwca 2015

DZWONY

Hej wszystkim :) !
Na początku chciałabym was przeprosić za moją nieobecność ale była ona spowodowana stresem przed egzaminami i nie miałam czasu oraz pogoda mega nie dopisywała padało zimno było. 

Jeszcze bardzo chciałabym podziękować za nagłówek  Weronice  bardzo jej za to dziękuję że poświeciła swój czas :) 
W piątek po zakończeniu roku było dosyć ładnie więc postanowiłam się wybrać na zdjęcia, dlaczego dopiero teraz pojawia się post a nie w piątek ? Ponieważ zdjęcia nie były wykonywane moim aparatem tylko mojej przyjaciółki i niestety wczoraj wieczorem poszłam po jej aparat, a mój aparat wzięła siostra która poleciała do Barcelony ( ale  już niedługo ruszam ze zdjęciami mam kilka stylóweczek więc będzie co oglądać na blogu ). Dobra do rzeczy może co :)

Jak zdążyliście zauważyć nie zbyt przepadam za spódniczkami a zwłaszcza za sukienkami oraz za wysokimi butami, więc postanowiłam na czerń i biel w tym dniu, ale żeby nie było tak prosto to założyłam dzwony, kiedyś były one mega modne ale po mału widzę ze wracają znowu. Spodnie kupiła moja siostra w sh ale jak to siostra mamy ciuchy na spółkę, moim zdaniem dzwon
sprawdzają się super i te groszki dodają im uroku, do tego założyłam białą bokserkę czarny sweterek i trampki oraz związałam włosy w koka chodź nie za często w nim chodzę bo mam wrażenie że źle wyglądam . 
I jak wam się podoba ?





 Macie jakieś pytania zapraszam do zadawania pytań odpiszę na każde pytanie ASK.FM








Do usłyszenia :* !

13 komentarzy:

  1. a ja zdecydowanie uwielbiam sukienki i wysokie szpilki :)
    pasuje do Ciebie taki strój, spodnie zdecydowanie rzucają się w oczy :)

    fajnie że już jesteś, mam w obs :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zalozylabym na siebie dzwonow.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motyw kropeczek na ubraniach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi sie te dzwony! przykuwają uwagęQ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło :) poza tym świetna stylizacja, choć nie dla mnie to Ty wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna elegancka stylizacja.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja chudzinka :) ? A gdzie tam, ale dziękuję :*

      Usuń
  8. fajne te spodnie, ostatnio sama się do takich przekonałam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, myślałam na poczatku ze to spódnica! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie jestem fanką takich spodni, to u Ciebie bardzo mi się podobają :) Pasują Ci! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń